MISC

Basic information

Name TANIMOTO Kazuya
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency Bukkyo University

Title

知識共有コミュニティが購買行動に与える影響について –ROMとRAMの比較から-

Bibliography Type

Sole Author

Author

谷本 和也

OwnerRoles

 

Summary

本報告ではネット・コミュニティを利用するユーザ分類によって、購買意思決定に受ける影響に相違があるのかを考察した。

Magazine(name)

日本消費経済学会第41回 全国大会

Publisher

日本消費経済学会

Volume

 

Number Of Pages

 

StartingPage

 

EndingPage

 

Date of Issue

2016/07

Referee

 

Request

 

Language

 

Posting type

Summary of research publication (national conversations, other academic journals)

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

ISBN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Major Achivement