MISC

Basic information

Name TANIMOTO Kazuya
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency Bukkyo University

Title

ROMとRAMのアクティブコンシューマ経験について

Bibliography Type

Sole Author

Author

谷本 和也

OwnerRoles

 

Summary

ネット・コミュニティにおける消費者であるROMとRAM、さらにRAMをCommunicatorとCreativeへと分類し、3つの消費者属性とアクティブコンシューマ経験(創造的消費経験、創造物についてのコミュニケーションの経験、創造的消費の成果物の社会への広まりの経験)との関連性について考察した。

Magazine(name)

グローバル経営学会第7回シンポジウム

Publisher

 

Volume

 

Number Of Pages

 

StartingPage

 

EndingPage

 

Date of Issue

2016/11

Referee

 

Request

 

Language

 

Posting type

 

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

ISBN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Major Achivement