Academic Thesis

Basic information

Name TANIMOTO Kazuya
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency Bukkyo University

Title

ROMとRAMのアクティブコンシューマ経験について

Bibliography Type

Sole Author

Author

谷本 和也

OwnerRoles

 

Summary

ネット・コミュニティにおける3つの消費者属性とアクティブコンシューマ経験(創造的消費経験、創造物についてのコミュニケーションの経験、創造的消費の成果物の社会への広まりの経験)との関連性について考察した。

Magazine(name)

グローバル経営学会第7回シンポジウム講演論文集

Publisher

グローバル経営学会

Volume

 

Number Of Pages

 

StartingPage

68

EndingPage

73

Date of Issue

2016/11

Referee

Not exist

Invited

 

Language

 

Thesis Type

Research papers (research meetings, symposium materials and others)

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

ISBN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Categories

Major Achivement