Bibliography

Basic information

Name TANIMOTO Kazuya
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency Bukkyo University

Book Title

顧客分析論-メタファー分析によって顧客の本当の心を知る

Sole or Joint Author

Coeditor

Author (Translator)

小倉哲也
寺地一浩
名渕浩史
富田克彦,谷本 和也

Original Author

 

Summary

ネット・コミュニティにおいて創造される消費者の内的価値について議論し、さらに経験価値を議論するための新たなフレームワークを利用してその位置づけを行い、消費者視点に立った「経験価値」の創造について考察した。

International Collaboration

 

Referee

 

Bibliography Category

 

PartArea

5章「消費者視点に立った経験価値創造についての考察」

PageRange

50-57

Publication Office

大阪公立大学共同出版会

Date of Issue

2013/03

Number Of Pages

107

Language

 

DOI

 

ISBN

 

ASIN

 

Format

 

Download

 

Major Achivement