MISC

Basic information

Name TANIMOTO Kazuya
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency Bukkyo University

Title

ネット・コミュニティにおけるユーザ分類と購買行動の関係について

Bibliography Type

Sole Author

Author

谷本 和也

OwnerRoles

 

Summary

本報告ではネット・コミュニティである価格.comとクックパッドを事例として分析し、ユーザ種別(ROMとRAM) による、ネット・コミュニティに対する評価の相違と、ネット・コミュニティ利用による消費者の購買行動に受ける影響の相違について分析し、ROMをRAMへと成長させる規定要因について考察した。

Magazine(name)

日本産業科学学会第23回全国大会

Publisher

 

Volume

 

Number Of Pages

 

StartingPage

 

EndingPage

 

Date of Issue

2017/08

Referee

 

Request

 

Language

 

Posting type

Summary of research publication (national conversations, other academic journals)

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

ISBN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Major Achivement