MISC

Basic information

Name TANIMOTO Kazuya
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency Bukkyo University

Title

CGMの比較分析 ~ネット・コミュニティを中心として~(Consumer Generated Media:消費者生成メディア)

Bibliography Type

Sole Author

Author

谷本 和也

OwnerRoles

 

Summary

クチコミを集積するネット・コミュニティへの参加動機を明らかにするため、特に特定のカテゴリーに特化したネット・コミュニティ(クックパッド、価格.com、アットコスメ)を中心に比較分析をおこなった。

Magazine(name)

日本消費経済学会第39回全国大会

Publisher

日本消費経済学会

Volume

 

Number Of Pages

 

StartingPage

 

EndingPage

 

Date of Issue

2014/09

Referee

 

Request

 

Language

 

Posting type

 

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

ISBN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Major Achivement