Academic Thesis

Basic information

Name TANIMOTO Kazuya
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency Bukkyo University

Title

CGMの比較分析-ネットコミュニティのコミュニケーション濃度を中心として-

Bibliography Type

Sole Author

Author

谷本 和也

OwnerRoles

 

Summary

収益を確保しているネット・コミュニティのビジネスモデルについて、その構造と参加動機にどのような関係があるのかを、特にコミュニケーション濃度に着目して比較することにより分析した。

Magazine(name)

消費経済研究

Publisher

日本消費経済学会

Volume

 

Number Of Pages

4

StartingPage

73

EndingPage

84

Date of Issue

2015/06

Referee

Exist

Invited

 

Language

 

Thesis Type

Research papers (academic journals)

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

ISBN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Categories

Major Achivement