Academic Thesis

Basic information

Name WAKABAYASHI Yasunaga
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code 1000182046
researchmap agency Bukkyo University

Title

チェーンストアにおけるサービス風土が顧客の知覚品質に及ぼす影響 –階層線形モデル(HLM)を用いた顧客レベル分析-

Bibliography Type

Author

徐彬如
若林靖永

OwnerRoles

 

Summary

本稿の目的は顧客サービス志向の組織風土、すなわちサービス風土が顧客の知覚品質に及ぼす影響を検証することである。本稿では多次元的にサービス風土を捉えた上で階層線形モデル(HLM)を利用し、顧客レベルからサービス風土と顧客の知覚品質における関係生を分析した。

Magazine(name)

消費者行動研究

Publisher

消費者行動研究学会

Volume

20

Number Of Pages

1

StartingPage

13

EndingPage

33

Date of Issue

2013/10

Referee

Exist

Invited

Not exist

Language

Japanese

Thesis Type

Research papers (academic journals)

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

ISBN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Categories

Major Achivement