Academic Thesis

Basic information

Name WAKABAYASHI Yasunaga
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code 1000182046
researchmap agency Bukkyo University

Title

Reviewing the definition of marketing

Bibliography Type

Author

Yasunaga Wakabayashi

OwnerRoles

 

Summary

マーケティングの定義をめぐって再検討を行い、単なる販売を超えた新たなマーケティングの特徴として、「プラットフォーム」「エコシステム」「30のリレーションシップ・マーケティング」「ソーシャル・メディア」がもたらす変化をとりあげた。

Magazine(name)

同志社商学

Publisher

同志社商学会

Volume

61

Number Of Pages

6

StartingPage

431

EndingPage

449

Date of Issue

2010/03

Referee

Not exist

Invited

Not exist

Language

Japanese

Thesis Type

 

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

ISBN

 

DOI

10.14988/pa.2017.0000007429

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

Format

Url

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Categories

Major Achivement