Academic Thesis

Basic information

Name WAKABAYASHI Yasunaga
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code 1000182046
researchmap agency Bukkyo University

Title

自己概念、ブランド・パーソナリティとブランド選好に関する研究―中国の乗用車ブランドを事例に―

Bibliography Type

Author

胡左浩
若林靖永
江明华
張卉

OwnerRoles

 

Summary

中国の乗用車ブランドを対象に、消費者の自己概念によるブランド・パーソナリティやブランド選好への影響について実証的研究を行った。

Magazine(name)

経済論叢

Publisher

京都大学

Volume

177

Number Of Pages

5.6

StartingPage

 

EndingPage

 

Date of Issue

2006/04

Referee

Exist

Invited

Not exist

Language

Japanese

Thesis Type

 

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

ISBN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Categories

Major Achivement